Lahjoittamalla tuet sijaisperheitä

Tuhannet lapset Suomessa eivät voi asua turvallisesti oman vanhempansa kanssa; he tarvitsevat turvallisen perhehoitoperheen. Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreimpien tilastojen mukaan Suomessa vuoden 2023 aikana kodin ulkopuolelle oli sijoitettuna 17 299 lasta. Näistä lapsista ja nuorista 7 267 asui perhehoitoperheessä. Perhehoitajuus vaatii paljon sitoutumista ja voimavaroja. On tärkeää, että perhehoitajat saavat oikea-aikaista tukea, jotta he voivat selviytyä sijaisvanhemmuuden haasteista ja pystyvät tarjoamaan sijoitetuille lapsille parhaan mahdollisen hoivan ja huolenpidon.
Lahjoittamalla tänään mahdollistat, että perhehoitoperheet saavat arkensa tueksi monipuolista ohjausta, neuvontaa, tietoa, edunvalvontaa, koulutusta ja vertaistoimintaa. Kiitos, että välität – tukesi heille on erittäin tärkeää!

Lahjoitukseni

Kertalahjoitus

Valitse haluamasi summa kertalahjoitusta varten

Tai

Kuukausilahjoitus

Valitse haluamasi summa kuukausittain toistuvaa lahjoitusta varten

Mahdollisuus asua perheessä

Perhehoito on inhimillinen hoivan ja huolenpidon muoto, jota tehtävään valmennetut perhehoitajat tarjoavat yksityiskodeissa. Me Perhehoitoliitossa huolehdimme siitä, että mahdollisimman moni sijoitettu lapsi ja nuori, vammainen lapsi ja aikuinen, mielenterveyskuntoutuja ja ikäihminen voi elää hyvää ja turvallista elämää perhehoitoperheessä.

Perhehoitoliitto on voittoa tavoittelematon sote-alan järjestö. Tutustu järjestöömme tarkemmin: https://www.perhehoitoliitto.fi

Tietoni

* Pakolliset kentät

Rahankeräyslupa

Poliisihallitus on myöntänyt Perhehoitoliitolle rahankeräysluvanRA/2023/628. Keräyslupa on voimassa toistaiseksi 19.5.2023 alkaen.

Pankkiyhteystieto

Pankkitilin haltija: Perhehoitoliitto ry – rahankeräys
IBAN-pankkitili: FI39 4762 0010 1051 04
BIC-koodi: POPFFI22

Maksu

Erittäin turvalliset maksut käyttämällä 256-bittistä SSL-salausta, korkeinta turvastandardia.

MAKSAN VERKKOPANKISSA

MAKSAN MOBILEPAYLLÄ

MAKSAN PIVOLLA

MAKSAN SIIRROLLA