Tue perhehoitoperheiden hyvinvointia Suomessa

Perhehoitoperheiden arki on antoisaa mutta usein kuormittavaa – siksi perheiden turvana on Perhehoitoliitto. Tue tärkeää työtämme perhehoitoperheiden kaikkien lasten ja aikuisten parhaaksi! Liity tukijoiden joukkoon jo tänään ja autat perheitä saamaan arkensa tueksi monipuolista edunvalvontaa, ohjausta, neuvontaa, tietoa, koulutusta ja vertaistoimintaa. Tee lahjoitus turvallisesti ja helposti alla olevalla lomakkeella. Kiitos, kun välität! Tukesi on tärkeä.
Lue lisää:https://www.perhehoitoliitto.fi/lahjoita

Lahjoitukseni

Kertalahjoitus

Valitse haluamasi summa kertalahjoitusta varten

Tai

Kuukausilahjoitus

Valitse haluamasi summa kuukausittain toistuvaa lahjoitusta varten

Mahdollisuus asua perheessä

Perhehoito on inhimillinen hoivan ja huolenpidon muoto, jota tehtävään valmennetut perhehoitajat tarjoavat yksityiskodeissa. Me Perhehoitoliitossa huolehdimme siitä, että mahdollisimman moni sijoitettu lapsi ja nuori, vammainen lapsi ja aikuinen, mielenterveyskuntoutuja ja ikäihminen voi saada hyvää ja turvallista perhehoitoa missä päin Suomea tahansa.

Perhehoitoliitto on voittoa tavoittelematon sote-alan järjestö. Lahjoitukset ovat tärkeitä toimintamme kannalta. Tutustu järjestöömme tarkemmin: https://www.perhehoitoliitto.fi

Tietoni

* Pakolliset kentät

Maksu

Erittäin turvalliset maksut käyttämällä 256-bittistä SSL-salausta, korkeinta turvastandardia.

MAKSAN VERKKOPANKISSA

MAKSAN MOBILEPAYLLÄ

MAKSAN PIVOLLA

MAKSAN SIIRROLLA

Maksan mieluiten luottokortilla

Kolminumeroinen koodi on korttisi takana

Heräsikö kysyttävää? Ota yhteyttä

Perhehoitoliitto ry
Ilmarisenkatu 17 A
40100 Jyväskylä
Puh: 040 310 1440
toimisto@perhehoitoliitto.fi

Poliisihallitus on myöntänyt Perhehoitoliitolle rahankeräysluvan RA/2023/628. Keräyslupa on voimassa toistaiseksi 19.5.2023 alkaen.